В природата на всяко дете е да иска да се доверява
да сътрудничи
да се справя
да се труди
да твори
и да бъде независимо.
Онова, от което се нуждае е партньор, който може да предава уважение и разбиране, който предпочита сътрудничеството пред налагането и който цени
индивидиуалността и новаторството.
Срещата между ученика и учителя е среща между потребността и желанието за научаване
и способността на възрастния да научи детето.
В този смисъл образованието не започва и не свършва с учебния час, то е:
в усмивката
в благодарността
в удовлетворението
в подадената ръка
в говоренето
в слушането
в търпението
в споделените емоции.
Защото образованието
започва в чувствата, за да
стигне до ума и да прерастне в действие.
Нашата отговорност като учители, партньори, хора е
да научим децата да обичат, да мислят неуморно и да намерят своя уникален начин да бъдат полезни!
В природата на всяко дете е да иска да се доверява
да сътрудничи
да се справя
да се труди
да твори
и да бъде независимо.
Онова, от което се нуждае е партньор, който може да предава уважение и разбиране, който предпочита сътрудничеството пред налагането и който цени
индивидиуалността и новаторството.
Срещата между ученика и учителя е среща между потребността и желанието за научаване
и способността на възрастния да научи детето.
В този смисъл образованието не започва и не свършва с учебния час, то е:
в усмивката
в благодарността
в удовлетворението
в подадената ръка
в говоренето
в слушането
в търпението
в споделените емоции.
Защото образованието
започва в чувствата, за да
стигне до ума и да прерастне в действие.
Нашата отговорност като учители, партньори, хора е
да научим децата да обичат, да мислят неуморно и да намерят своя уникален начин да бъдат полезни!